Volgers

woensdag 3 april 2013

Uitdaging #67 van Christmas Challenges {with sketches}

Goedemorgen,
Dit is mijn tweede post van vandaag en mijn tweede kerstkaart.
Later vandaag zal ik nog een ander kaartje laten zien.
Nu dus de nieuwe sketch van CCWS. Renata heeft dit keer keer de sketch gemaakt en ik vond m heel leuk om mee te werken en zal dat zeker nog wel eens een keer doen. En het team heeft er weer erg mooie kaarten meegemaakt.
We worden gesponsord door Alota stamps en hebben een stempel gekregen om mee te werken.
En ja, het is weer een sneeuwman, ze blijven gewoon leuk. Het paper is ook weer digitaal (Carta Bella).
Jullie doen toch weer mee met deze uitdaging, we vinden het hartstikke leuk om jullie kaarten te zien.

Goodmorning,
This is my second post of today and my second Christmas card.
Later on today I show you another card that I recently made.
So now over to the new sketch of CCWS. Renata made the sketch this time and I liked working with it and I will sure use it again. Our team made very beautiful cards with it.
We are sponsored by Alota Stamps and we got a stamp to work with. And yes, it's a again a snowman, because he is so cute. The papers are from Carta Bella (digital).
Please join us in this challenge, we love to see your cards.




Veel plezier/Have fun,

Liefs, Wilma






16 opmerkingen:

  1. Hihihihi grappig en mooie kerstkaart hoor!

    Gr Antoinette

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Ik vind je kaartje super! Sneeuwpoppen blijven leuk en dat papier, digitaal?? Nieuw voor mij...

    Klem...

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Leuke vrolijke kaart Wilma.
    Liefs miranda

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Een heerlijk vrolijk kerstkaartje!
    Gaaf papier en wat een lieve stempel!
    Liefs, Wilma

    BeantwoordenVerwijderen
  5. Wauw Wilma, jou kaart voor de nieuwe challenge heb je prachtig gemaakt, zo schattig met de charm wantjes, leuk bedacht.
    Lieve groetjes Corrie

    BeantwoordenVerwijderen
  6. Gave kaart Wilma, schitterend, en wat een leuk stempel!! super gedaan.
    Je andere twee kaarten van vandaag zijn ook super zeg!

    BeantwoordenVerwijderen
  7. AW! This is really sweet!! I love the added mitten charm to your design! Fabby take on the layout! :) HUGS

    BeantwoordenVerwijderen
  8. een hele mooie kaart Wilma

    liefs Betina

    BeantwoordenVerwijderen
  9. Wat een schitterende kaart Wilma. Mooi papier heb je gebruikt en een super leuke stempel ook!
    Liefs Lotte

    BeantwoordenVerwijderen
  10. Een schitterend kaartje Wilma!!
    Groetjes Nicolet

    BeantwoordenVerwijderen
  11. Wat een plaatje weer Wilma, leuk in die kleurtjes!! Liefs, Renata.

    BeantwoordenVerwijderen
  12. Gorgeous card Wilma, love your charm. Carol x

    BeantwoordenVerwijderen
  13. Ow ik vind deze sneeuwpop helemaal leuk!

    BeantwoordenVerwijderen
  14. Een heel mooi kaartje Wilma!!
    Groetjes Diana.

    BeantwoordenVerwijderen
  15. Hoi Wilma, bedankt voor het leuke berichtje op mijn blog. Ik ga zeker nog meedoen met de kerstkaartjes. Ik vind jou kerstkaartje prachtig, de kleuren, de stempel, de charms, heel leuk gedaan. Vanaf nu heb je er een nieuwe volger bij.xxxSara

    BeantwoordenVerwijderen

Leuk dat je langs komt op mijn blog. Ik zou het heel fijn vinden als je een berichtje achterlaat. Liefs, Wilma